حساب کاربری
  • پروفایل من چیست؟

     پس از ثبت نام در سایت شما می توانید با کلیک کردن روی "پروفایل من" در قسمت بالایی صفحه وارد صفحه کاربری خود شوید. سپس می توانید اطلاعات خود را از قبیل رمز عبور، نحوه پرداخت، نحوه ارسال، آدرس ارسال و غیره را ویرایش کنید.
     

  • چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

    لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

  • آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

    برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

  • آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

    شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.
    برای تغییر ایمیل، با همان ایمیلی که ثبت نام کرده‏‌اید به contact@zen.ir  ایمیل بزنید.
    اگر به ایمیل خود دسترسی ندارید متاسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر ایمیل خود به عنوان نام کاربری نخواهید داشت و فقط می‌توانید مجدداً با ایمیل جدید خود ثبت نام کنید.

  • مشتری یا کاربر کیست؟

    به شخصی که با وارد کردن اطلاعات خود و پذیرش قوانین سایت اقدام به عضویت در سایت نموده و از این طریق به استفاده از امکانات سایت نظیر ثبت سفارش، ارسال نظر و ... می پردازد مشتری یا کاربر گفته می شود.

ثبت و پیگیری سفارش
کالاهای عرضه شده
پرداخت
ارسال سفارشات
گارانتی
خدمات پس از فروش
پیشنهاد ویژه
قیمت
نمایندگی
سوالات متفرقه